Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Rekrutacja do klasy pierwszej na rok szkolny 2024/2025

Postępowanie rekrutacyjne w SZKOLE PODSTAWOWEJ nr 6

  1. Mieszka I Świnoujście, ul. Staszica 17 tel. 091 321 37 07


Rekrutacja dzieci do klas pierwszych na rok szkolny 2024/2025 zostanie przeprowadzona przy wsparciu systemu elektronicznego od 26 lutego 2024r.od godz. 8.00 do 08 marca 2024r.do godz. 15.00

Rodzice/opiekunowie prawni, którzy korzystają z komputera i Internetu:

  • wypełniają w systemie informatycznym swinoujscie.podstawowe.vnabor.pl wniosek o przyjęcie dziecka,
  • drukują wypełniony wniosek i po podpisaniu, składają go w szkole pierwszego wyboru.

Rodzice/opiekunowie prawni, którzy nie korzystają z komputera i Internetu:

  • pobierają wniosek w dowolnej publicznej szkole podstawowej,
  • wypełniają go odręcznie i po podpisaniu składają w szkole pierwszego wyboru,
  • informacje zawarte we wniosku wprowadza do systemu informatycznego dyrektor szkoły podstawowej albo upoważniony przez niego pracownik.


Podpisy obojga rodziców/opiekunów prawnych dziecka są potwierdzeniem zgodności informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym.
Do wniosku o przyjęcie należy dołączyć dokumenty/oświadczenia potwierdzające spełnianie kryteriów.
Pozostałe informacje są umieszczone na stronie szkoły www.sp6swinoujscie.pl   Dodatkowe informacje można uzyskać w sekretariacie szkoły od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00.

Załącznik nr 2
do Zarządzenia Nr 60/2024
Prezydenta Miasta Świnoujście
z dnia 18 stycznia 2024r.

 

Terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, a także terminy składania dokumentów na rok szkolny 2024/2025 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Świnoujście.

 

Lp.

Rodzaj czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym

Termin w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

26.02.2024r.

od godz. 08.00

08.03.2024r.

do godz. 15.00

15.04.2024r.

od godz. 08.00

19.04.2024r.

do godz. 15.00

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym,                                      w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy Prawo oświatowe

26.02.2024r.

od godz. 8.00

22.03.2024r.

do godz. 15.00

15.04.2024r.

od godz. 8.00

07.05.2024r.

do godz. 15.00

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

28.03.2024r.

do godz. 12.00

13.05.2024r.

do godz. 12.00

4.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

28.03.2024r.

od godz. 12.00

09.04.2024r.

do godz. 15.00

13.05.2024r.

od godz. 12.00

17.05.2024r.

do godz. 15.00

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

11.04.2024r.

godz. 12.00

20.05.2024r.

godz. 12.00