OGŁOSZENIE

Obiady za miesiąc marzec 2021 r.

Wpłaty w kasie szkoły oraz na konto bankowe Szkoły

nr 31 1240 3914 1111 0000 3087 6592

można dokonywać tylko do dnia 26 lutego 2021 r. do godziny 8.00

SZKOLNY KONKURS PIĘKNEGO PISANIA dla klas II-III

Kaligrafia to wspaniała forma odpoczynku i skupienia myśli oraz szkoła kształtowania charakteru i cierpliwości.

 

W styczniu i lutym  2021 r. w Szkole Podstawowej  nr 6 w Świnoujściu odbył się

SZKOLNY KONKURS PIĘKNEGO PISANIA dla klas II-III

Celem konkursu było uwrażliwienie na piękno pisma odręcznego  oraz rozwijanie zainteresowań i talentów uczniów.

Komisja konkursowa dokonując oceny prac uwzględniła: stosowanie jednolitych proporcji liter, poprawność ortograficzną i interpunkcyjną, staranność.

Mistrzem Pięknego Pisania kl. 2 została uczennica kl. 2d Sabina Adamowicz.

Mistrzem Pięknego Pisania kl.3 została  uczennica kl.3a Patrycja Tomaszczuk.

 

Organizatorzy:                                  Komisja:

Mariola Józiak                                  Katarzyna Zięcina - Wilk

Barbara Grel                                     Ilona Giza

 

Osiągnięcia

OSIĄGNIĘCIA I SUKCESY NASZYCH UCZNIÓW

W I SEMESTRZE ROKU SZKOLNEGO 2020/21

 

Do etapu wojewódzkiego kuratoryjnych konkursów przedmiotowych zakwalifikowali się :

Język angielski: Szymon Chudy kl.8d, Rafał Gałach kl.7f

Historia : Marcel Jałowiec kl.8d

Język niemiecki : Matti Casper Materllock kl.7b

 

Udział w projekcie ,,Dwujęzyczny Projekt Polsko-Niemiecki’’

W projekcie biorą udział klasy 8d, 7f, 7b, 6b, 4b

 

Konkurs plastyczny dla klas 0 - 4 „ Z książką Ci do twarzy”, oraz konkurs fotograficzny dla klas 5 – 8 „Z książką C i do twarzy - Sleeveface”.

 

Read more: Osiągnięcia

Style wychowania

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji

>>STYLE WYCHOWANIA<<

O tym dlaczego pytanie „Jak było w szkole” nie działa

Każdy rodzic chciałby regularnie otrzymywać od dziecka informacje związane z jego pobytem w szkole. To bardzo ważne, aby rozmawiać z dzieckiem, analizować różne sytuacje, pomagać w ich rozwiązaniu. Jednak często rodzice twierdzą, że dziecko nie chce nic opowiadać, jest małomówne, albo trzeba „wyciągać” z niego coś siłą. 

Read more: O tym dlaczego pytanie „Jak było w szkole” nie działa